Campagne Eigen Beker

  • opdrachtgever: Milieu Centraal
  • media: print

Case:

Doel van de campagne “Gebruik je eigen beker” is het gebruik van wergwerpbekers terug te dringen. Hiervoor ontwikkelde Milieu Centraal een toolkit voor partners – zoals Kiosk op NS-stations. Ik heb voor dit doel een vignet ontwikkeld en een serie standaard uitingen voor gedrukte media. De fotografie is van Dutch & Famous.

> toon Aanpak

Aanpak:

We zijn begonnen met de vormgeving van een vignet voor deze campagne, dat vrij te gebruiken is voor deelnemers. Uitgangspunt was om een zo eenduidig en universeel bruikbaar mogelijk logo aan te bieden, dat de eigen branding van partners niet in de weg staat. Het vignet, de pay off en de spin off “Gebruik je eigen fles” worden als open bestanden aangeboden. Daarnaast heb ik een serie standaard posters en displays ontworpen om een instap in de campagne voor partners zo eenvoudig mogelijk te maken. 

< verberg Aanpak

Resultaat:

Alle grafische onderdelen worden als open bestand aangeboden en zijn voor deelnemers bruikbaar als kant en klare items of als losse bouwstenen.